Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie start-up projektu
Urubek, Vladislav ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho vnitřního a vnějšího prostředí. Na základě analýz a marketingových výzkumů je navržena marketingová strategie projektu. Práce vyhodnocuje efektivitu navrhované strategie, její finanční náročnost a kritické faktory úspěchu.
Podnikatelský záměr – založení nového podniku na návrhy a výrobu funerálních prvků
Mrlinová, Melanie ; Jesch, Petr (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského záměru na téma založení nového podniku na návrhy a výrobu funerálních prvků. Práce je složena z teoretické a analytické části. Celá práce je zakončena návrhem vlastního řešení. Teoretická část obsahuje definice základních pojmů v oblasti podnikání. Dále jsou tyto pojmy aplikovány do analytické části, kde se využily tyto základní znalosti na sestavení analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Poslední část práce se věnuje realizaci konkrétního podnikatelského záměru a zajištění jeho realizovatelnosti v oblasti funerálního designu.
Marketingová strategie start-up projektu
Urubek, Vladislav ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho vnitřního a vnějšího prostředí. Na základě analýz a marketingových výzkumů je navržena marketingová strategie projektu. Práce vyhodnocuje efektivitu navrhované strategie, její finanční náročnost a kritické faktory úspěchu.
Využití moderních nástrojů péče o zákazníky start-up projektu
Duchaň, Jan ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Galba, Alexander (oponent)
Cílem této diplomové práce je navrhnutí optimalizace a rozšíření nástrojů využívaných pro péči o zákazníky, z pohledu komunikace se zákazníky v konkrétním prostředí, začínajícího projektu tedy start-up projektu. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, které se týkají prostředí práce, péče o zákazníky, komunikace a technologií, které jsou dále využity v části praktické. Praktická část zahrnuje bližší seznámení s konkrétním start-up projektem včetně přehledu využívaných komunikačních kanálů a nástrojů, které jsou dále zkoumány pro zjištění jejich efektivity a využití. Další částí této kapitoly je analýza dostupných komunikačních kanálů a nástrojů péče o zákazníky včetně těch moderních ale i klasických, a jejich porovnání. Pro objektivní a úspěšnou optimalizaci je součástí praktické části i sociologický výzkum, který zkoumá preference potenciálních zákazníků a jejich subjektivní hodnocení konkrétních variant komunikace z pohledu posílení důvěry anebo naopak ztráty důvěry při výběru firmy. Závěrem kapitoly je navrhnutí takové optimalizace, která využívá dostupné moderní i klasické nástroje za minimální finanční náklady a zároveň reflektuje výsledky sociologického průzkumu a analýzy původně užívaných komunikačních metod start-up projektu.
Analyze of business plan for IT projects
Piala, Martin ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Sigmund, Tomáš (oponent)
Hlavním cílem práce je návrh rámce pre spracování podnikatelského plánu v oblasti IT. Důraz sa klade na návrh využitelného rámce, odvozeného z teoretických poznatkov. V první kapitole práce je rozebraný pojem podnikatelský plán na teoretický úrovni. Dál je tu uveden vývoj investic do start-up projektů v oblasti IT. Druhá kapitola obsahuje návrh nového rámce pro zpracování podnikatelského plánu na základě výstupů z kapitoly první. Třetí kapitola práce je praktickou ukázkou použití navrhnutého rámce. Nejdřív je uvedený Executive Summary a následně kompletný podnikatelský plán start-up projektu v oblasti IT ( konkrétně oblast instalace, konfigurace a prodeje hardwaru), který je zpracovaný podle navrženého rámce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.